Dostavo naročenih izdelkov opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije d.o.o..
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Večino naročil oddanih v spletni trgovini do 13.00 ure, vam bo Pošta Slovenije dostavila naslednji delovni dan (tudi ob sobotah, v kolikor Pošta Slovenije dostavlja na navedeno pošto). Naročeni izdelki se dostavljajo v transportni kartonski embalaži oz. ustrezno zaščiteni.
Naročene izdelke vam bomo dostavili na naslov, ki ste navedli ob nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo pogodbeni partner, Pošta Slovenije d.o.o., pustil sporočilo o prispeli pošiljki ter informacijo o možnem času in kraju prevzema pošiljke.
Za izgubo ali poškodbo pošiljke odgovarja prevoznik – Pošta Slovenije. Prodajalec bo v primeru poškodbe ali izgube pošiljke takoj pričel in sodeloval pri reševanju reklamacije dostave pošiljke. Kupec mora o poškodbi ali o nedostavljeni pošiljki pisno obvestiti Pošto Slovenije in prodajalca. V primeru poškodbe izdelka mora kupec izpolniti reklamacijski zapisnik, ki ga zagotovi pošiljatelj.
Strošek dostave:
Strošek dostave se obračuna glede na težo pošiljke in skupno vrednost naročila. V primeru plačila po predračunu na TRR prodajalca, stroška odkupnine ni.
V veljavi je cenik pošiljatelja z dne 1.1.2023. Najdete ga na spletni strani Pošta Slovenije.